Δευτέρα 23 Ιουλίου 2012

Πέθανε ο Απόστολος Παπουτσάκης

Πέθανε το πρωί σήμερα ο Πρόεδρος της "Π.Α.Ε. Γ.Σ. Ο ΕΡΓΟΤΕΛΗΣ", πρώην Πρόεδρος της Ε.Π.Α.Ε., και Αντιπρόεδρος της "Διεθνούς Ενώσεως Α.Ε.Γ.Α.", Απόστολος Παπουτσάκης μετά από 15ήμερη μάχη στην καρδιολογική κλινική και τη Μ.Ε.Θ. του ΠΕ.ΠΑ.Γ.Ν.Η.
Η απουσία του θα είναι ιδιαίτερα εμφανής στην ομάδα του Εργοτέλη, και θα καθορίσει, με αρνητικό, φοβούμαι, τρόπο την πορεία της. Δυστυχώς η προσπάθειες που κατέβαλε ο Απόστολος ("παιχνίδια Μουστάκας", όπως μου άρεσε να τον λέω) για την εξυγίανση του Εργοτέλη και του ελληνικού ποδοσφαίρου δεν έπιασαν τόπο: και η ομάδα μας έπεσε με τον πιο άδοξο και παράδοξο τρόπο και με πλήρη ευθύνη και του μακαρίτη και των παικτών και του κόσμου του Εργοτέλη (τον Καραγεωργίου τον εξαιρώ γιατί αυτός ήταν κάτι σαν το Γιωργάκη: αν δεν το έκανε επίτηδες, ήταν τελείως βλάκας), και το ελληνικό ποδόσφαιρο απέδειξε, και μάλιστα στην πλάτη του τότε Προέδρου της Ε.Π.Α.Ε., ότι δεν καταλαβαίνει από εξυγιάνσεις και τέτοια κόλπα, και η πολιτεία (με μικρό Π, με μικρό, δεν αξίζει για μεγάλο) ότι μπορεί να αλλάζει τους νόμους και τις προκηρύξεις κατά το δοκούν, και να αφήνει να παίζουν στην Α' εθνική (τι super league και μαλακίες, το όνομα μας μάρανε: όπως λένε και στη Λέσβο "ο κώλος δεν έχει βρακί, κι'η μούρη μας θέλει λουλούδια") χρεωμένες, και υπερχρεωμένες ομάδες, και να πέφτουν οι υγιείς (Εργοτέλης, Παναιτωλικός), με αποτέλεσμα να διαιωνίζεται το ίδιο πρόβλημα του χρέους. Δυστυχώς η τρόικα δεν ανακάλυψε το ποδόσφαιρό μας: μόνο τους μισθωτούς και τους συνταξιούχους χτυπά. 
Δεν θα έκανα αυτή την εκτενή αναφορά, και δεν θα εξέφραζα τη λύπη μου αν δεν ήμουν εργοτελίτης από μικρό παιδί (τότε που όλοι ήταν Ο.Φ.Η.), και αν δεν είχα φέρει εγώ πρώτος τον Απόστολο στον ερασιτέχνη Εργοτέλη, και συγκεκριμένα στην Επιτροπή Μπάσκετ το 2005, όταν ήμουν Αντιπρόεδρος του σωματείου και Πρόεδρος της Επιτροπής Μπάσκετ. Από εκεί μου "τον έκλεψε" το ποδόσφαιρο. Μάλιστα, πριν πάρει την τελική του απόφαση ο Απόστολος, μεταξύ άλλων γνωστών του, θέλω να πιστεύω, κάλεσε εμένα και τον αδελφό μου, τον Αρχέλαο, για να πάρει τη γνώμη μας, η οποία ήταν βέβαια θετική, παρά το γεγονός ότι τον χάναμε από το μπάσκετ. 
Η κηδεία του θα γίνει αύριο, Τρίτη στις 12.00 στην ιδιαίτερη πατρίδα του, τη Χερσόνησο. 
Καλό ταξίδι, Απόστολε. 
Καλό ταξίδι στο μέλλον, Εργοτελάρα !!!!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου