Δευτέρα 30 Δεκεμβρίου 2013

Οι εταιρίες ενημέρωσης οφειλετών.

Την παραμονή των Χριστουγέννων δέχθηκα δύο τηλεφωνήματα από δύο εταιρίες "ενημέρωσης οφειλετών": μια για την Εθνική Τράπεζα και μια από την Άλφα. 
Στην πρώτη (της Εθνικής) δεν απάντησα, αλλά στη συνέχεια πείσμωσα, τους κάλεσα εγώ και τους ρώτησα για ποιο λόγο με ενοχλούν παραμονή Χριστουγέννων. Η υπάλληλος ήταν ευγενέστατη, και μου είπε ότι αποκλείεται να μου τηλεφώνησαν, γιατί δεν τηλεφωνούν παραμονή Χριστουγέννων, και ούτε το τηλεφώνημα ήταν καταγεγραμμένο στο σύστημα (έλα ρε !!! η αναπάντητη κλήση τους σηματοδοτεί την επανάσταση των κινητών !!!!). Είναι προφανές ότι η υπάλληλος είπε ψέμματα: η κλήση υπήρχε, απλώς οι υπάλληλοι είχαν την εντολή να μην εξαγριώνουν τα πράγματα αν συναντούσαν αντίσταση.
Με την 'Αλφα, η κατάσταση ήταν πιο διασκεδαστική. Αφού η υπάλληλος μου είπε το σιδερένιο όνομά της, και τον αριθμό μητρώου (ο ίδιος πάντα για όλες τις εταιρίες: μα πως στην οργή γίνεται αυτό;), μου ζήτησε επιβεβαίωση της ταυτότητάς μου. Ακολούθησε ο εξής διάλογος:

(εγώ) για ποιο λόγο τα θέλετε αυτά;
(υπάλληλος)  για να ξέρω ότι είστε εσείς, γιατί πρόκειται για προσωπικά στοιχεία
(εγώ) ακόμη και αυτή τη μέρα ενοχλείτε τον κόσμο;
(υπάλληλος) γιατί τι έχει η μέρα;
(εγώ) κυρία μου, είστε μουσουλμάνα;
Κλείνει αμέσως η γραμμή. Επιμένω όμως, και παίρνω πίσω εγώ, και ζητώ τη συγκεκριμένη κυρία. 
(εγώ) ο Λεβέντης, που μιλούσαμε προηγουμένως, είμαι. Γιατί μου κλείσατε το τηλέφωνο;
(εκείνη) εγώ σας το έκλεισα;
(εγώ) εσείς βέβαια. Μόλις σας ρώτησα αν είστε μουσουλμάνα, μου το κλείσατε.
(εκείνη) το έκανα, γιατί σεβάστηκα την ευαισθησία σας (!!!!)
Αυτά, για να μη νομίζετε ότι οι τράπεζες και οι εταιρίες τους δεν έχουν επιχειρήματα. 
Αν σας τηλεφωνήσουν αύριο, μην ντραπείτε να τους μιλήσετε. Παραμονή πρωτοχρονιάς δικαιούστε την ηρεμία σας. Στο κάτω κάτω αυτές τις ημέρες πρωταρχικός σκοπός κάθε ανθρώπου  είναι να περάσει καλά με την οικογένεια και τους φίλους του, και όχι να ικανοποιήσει εκείνους τους οποίους αμέσως μετά θα αναχρηματοδοτήσει. 


 

1 σχόλιο:

  1. Κατά ένα παράδοξο τρόπο, ουδείς με ενόχλησε σήμερα, τελευταία ημέρα του χρόνου. Μήπως πλήρωσα; Μήπως το ξέχασαν; Ή μήπως σέβονται περισσότερο την 31η από την 24η Δεκεμβρίου;

    ΑπάντησηΔιαγραφή