Παρασκευή 11 Ιουλίου 2014

66 ΧΡΟΝΙΑ ΑΓΩΝΑΣ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑΣ

«Επειδή δεν πλέκω με νήματα
και κάθε μέρα περιμένω ένταλμα συλλήψεως
επειδή το σπίτι μου κάθε μέρα
περιμένει επίσκεψη της αστυνομίας
για έρευνα- σάρωμα,
επειδή δε μπορώ ν' αγοράσω χαρτί
θα χαράξω αυτά που τραβάω
τα μυστικά μου
όλα θα χαράξω
πάνω στον κορμό μιας ελιάς
στην αυλή του σπιτιού μου….

Θα χαράξω…
τα ονόματα εκείνων που το μάσημα των νεύρων μου το 'κάμαν τέχνη
τα ονόματα των φυλακών
το είδος κάθε χειροπέδης που μου μάγκωσε τα χέρια
τις μορφές των δεσμοφυλάκων
και τις βρισιές
που μού 'ριξαν κατάμουτρα….

Θα χαράξω φτάσαμε στο κορύφωμα της τραγωδίας
μας μάσησε, τη μασήσαμε, μα φτάσαμε….

Για να θυμούμαι θα χαράξω πάντα
της τραγωδίας όλες τις πράξεις και τις φάσεις
όλης της συμφοράς
πάνω στον κορμό μιας ελιάς
στην αυλή του σπιτιού μου."

Ταουφίκ Ζαγιάντ - Παλαιστίνιος Ποιητής



Τα ξημερώματα της Τρίτης 8 Ιούλη ο ισραηλινός στρατός ξεκίνησε νέα επιχείρηση εναντίον της  αποκλεισμένης και πολιορκημένης Λωρίδας της Γάζας, συνεχίζοντας  το δολοφονικό  έργο των προηγούμενων επιχειρήσεων.
Ο παλαιστινιακός λαός, εδώ και 66 χρόνια, αγωνίζεται χωρίς σταματημό με όλες  του τις δυνάμεις και με κάθε μέσο για την λευτεριά του, διδάσκοντάς μας την αξιοπρέπεια. 


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου