Σάββατο 21 Απριλίου 2012

Αθώοι οι Γερμανοί του Focus - ενοχοι όλοι εμείς

Το τάδε Τριμελές Πλημμελειοδικείο Αθηνών αθώωσε τους γερμανούς εκδότες του περιοδικού Focus, με το γνωστό κωλοδάχτυλο (συγγνώμη για το "κωλοδάχτυλο", αλλά τώρα πια οι ευγένειες περισσεύουν), αφού προηγουμένως είχε αποβάλλει όλους τους πολιτικώς ενάγοντες ως μη έχοντες έννομο συμφέρον.
Η αιτιολογία, όπως πέρασε στον τύπο, ήταν ότι:
focus_Germany_Greece_Salonika.jpg
(α) το ένδυμα που φοράει η Αφροδίτη δεν είναι η ελληνική σημαία, αλλά κάποιο ρούχο, το οποίο τυχαίως είχε τα χρώματα της ελληνικής σημαίας.
(β) το κωλοδάχτυλο δεν κρίθηκε προς ποιους απευθυνόταν.
(γ) το άρθρο και ο τίτλος του ("Betrueger in der Euro Familie" δηλαδή "Απατεώνες στην Ευρωπαική Οικογένεια") δεν προσέβαλε τον ελληνικό λαό, γιατί αναφερόταν λέει στους διεφθαρμένους έλληνες πολιτικούς και όχι στον ελληνικό λαό.
Ερωτήσεις προς τους υπερήφανους έλληνες δικαστές σχετικές με την κρίση τους:
  1. αφού το άγαλμα της Αφροδίτης δεν είναι έγχρωμο, για ποιο λόγο εκείνοι έβαψαν το ένδυμά της, αφήνοντας μάλιστα λευκό όλο το υπόλοιπο άγαλμα;
  2. αν πούμε ότι η απόφασή τους να βάψουν το άγαλμα ήταν τυχαία: για ποιο λόγο το έβαψαν με τα χρώματα της σημαίας μας; Ποιος ήταν ο λόγος να παραπέμπει η ενδυμασία αυτή στην ελληνική σημαία;
  3. το δεξί χέρι της Αφροδίτης, ωε γνωστόν, έχει χαθεί. Για ποιο λόγο οι γερμανοί πρόσθεσαν δεξί χέρι στο  άγαλμα;
  4. θα είχαν κάποιο λόγο να προσθέσουν δεξί χέρι, εάν δεν ήθελαν το χέρι αυτό να καταλήγει στο κωλοδάχτυλο;
  5. το κωλοδάχτυλο, σε όποιον και εάν απευθύνεται, δεν είναι εξόχως προσβλητικό και χυδαίο;
  6. η παραπάνω χυδαία (λόγω κωλοδάχτυλου) παραμόρφωση ενός αριστουργήματος δεν προσβάλλει τους έλληνες πολίτες, εφόσον το άγαλμα είναι ελληνικό;
  7.  αν το άγαλμα ήθελε θεωρηθεί ως μνημείο της παγκόσμιας κληρονομιάς, τότε η πράξη τους εξακολουθεί να είναι παράνομη, εφόσον η χυδαία παραμόρφωση προσβάλλει την ανθρωπότητα.
  8. αν οι γερμανοί ήθελαν όντως να αναφερθούν στους πολιτικούς μας, για ποιο λόγο επέλεξαν εθνικά σύμβολα (Αφροδίτη, σημαία), τα οποία ουδόλως παραπέμπουν στους πολιτικούς, και δεν επέλεξαν σύμβολο που παραπέμπει ευθέως στους διεφθαρμένους πολιτικούς (π.χ. το κτίριο της Βουλής ή τον Παπανδρέου ή ο,τιδήποτε σχετικό).
  9. γιατί η φράση "απατεώνες" στο εξώφυλλο δεν συνοδεύεται με τη λέξη "πολιτικοί" (δηλαδή "απατεώνες πολιτικοί") κάτι που θα αφαιρούσε κάθε πιθανότητα παρεξήγησης, και θα εύρισκε πλήρως σύμφωνο τον ελληνικό λαό;
  10. για ποιο λόγο δεν είναι προσβλητική η συγκεκριμένη κίνηση κωλοδάχτυλο, που χρησιμοποιείται για να πει προς αυτούς, προς τους οποίους απευθύνεται, "πηγαίνετε να γαμηθείτε". Αυτή η χυδαία παραμόρφωση του αγάλματος είναι παράνομη, είτε η συγκεκριμένη έργω εξύβριση απευθύνεται στον ελληνικό λαό, είτε στους διεφθαρμένους πολιτικούς μας. 
Όλα αυτά μήπως τα σκεφτήκατε, κύριοι δικαστές; Μήπως δεν σας άφησαν περιθώριο να τα σκεφτείτε; Ή μήπως κατάπιατε αμάσητους τους γερμανικούς ισχυρισμούς; Το ερώτημα είναι ρητορικό και δεν αναμένει απάντηση, διότι, όπως όλα τα ρητορικά ερωτήματα, την γνωρίζει πολύ καλά.
Σπάνια θυμάμαι την ελληνική δικαιοσύνη να έρχεται σε τόσο τεράστια αντίθεση με το περί δικαίου κοινό αίσθημα. Και δεν μιλώ μόνον για αυτήν την απόφαση, αλλά και για εκείνες του ΣτΕ και διαφόρων άλλων δικαστηρίων που δικαιώνουν τη μνημονιακή πολιτική. Ας αναθεωρήσουν οι δικαστές τη στάση τους, γιατί οι αποφάσεις τους πρέπει, μεταξύ άλλων, να βασίζονται και στο περί δικαίου κοινό αίσθημα. Αν οι δικαστές αποστούν από το λαό, οι αποφάσεις τους χάνουν το δημοκρατικό έρεισμα και τη νομιμοποίηση

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου